duminică, 6 decembrie 2009

Trăieşti să dăruieşti sau dăruieşti ca să trăieşti?



Şi a trecut şi Sfântul Andrei,şi ziua în care ne-am sărbătorit originile daco-romane, şi a început oficial luna cadourilor.Din fericire sau nefericire, "după buget", cum ar spoune un personaj al lui Caragiale.
E minunat să vezi zâmbete, bucurie, şi să simţi căldura sărbătorilor alături de cei dragi.Doar că, în ultimii ani, am cam pierdut sensul lor.E luna cadourilor, total de acord, doar că de cele mai multe ori ne place să primim cât mai multe şi uităm să dăruim.Să nu uităm că e mult mai frumos să faci un cadou.Apoi noţiunea de cadou , în zilele noastre se reduce la câteva lucruri banale, strict materiale(cu tristeţe, pe un site care avea drept titlu "n idei de cadouri", îţi oferea una singură(un set de parfumuri şi creme), diferenţa era doar numele firmei.
Oare chiar atât de lipsiţi de imaginaţie am devenit?Ne limităm la cadouri strict materiale, fără un strop de originalitate, şi mai ales, dragoste.
Pentru că nu pot accepta ideea că ,dăruind primul parfum găsit pe raftul unui magazin , ai pus în el o părticică din sufletul tău.
Poate că acestă binecunoscută criză financiară va avea şi o parte pozitivă, ne va incita la creativitate şi la daruri mai pline de căldură spirituală.
Personal, abia aştept Crăciunul, şi ador această parte a anului, deja am câteva idei de cadouri pentru cei dragi.De asemenea, o ultimă sugestie, să nu uităm că sărbătorim Naşterea Domnului şi un an nou , aşa că ceva cât de mic care să amintească de acest lucru ar fi mai mult decât potrivit într-un dar cu ocazia sărbătorilor.Şi nu uitaţi de urări!(cuvintele sunt importante şi pot avea un farmec aparte, spuse din suflet).
(Cu speranţa că, fiecare dintre noi, va face măcar un dar în aceste zile minunate!)
La final, o melodie care îmi place mult şi care îndeamnă tocmai la dragoste, pentru că viaţa este extrem de scurtă.

Holograf - Doar o viata nu-mi ajunge sa iubesc
Asculta mai multe audio Muzica

6 comentarii:

Anonim spunea...

aveti dreptate.Perioada asta e intr-adevar foarte frumoasa si nu trebuie sa uitam de placerea de a darui celor dragi ceva, mai mult sau mai putin valoros.sarbatori fericite:)

WildChild spunea...

Luna cadourilor...Imi trebuie bani pt cadouri acuma...

artemis spunea...

Şi ceva creativitate, mai ales.Cadourile nu trebuie să reflecte banii cu care le-ai cumpărat, ci dragostea pentru cei dragi.

strumfita avec l`esarfa spunea...

hey!
arunca un ochi si peste blogul meu. www.questioare.com si daca iti place ce gasesti pe acolo, adauga-l in blogroll-ul tau!
iti multumesc anticipat,

Strumfita

Fetita Junglei13 spunea...

Luna cadourilor sau luna cumparaturilor?Nu-mi plac darurile,imi plac ideile originale si cadourile,ce simt ca-s datedin suflet.Candva am primit cadou niste masline verzi,pentru ca-mi plac si chiar am simtit ca-s daruite cu drag.

AlexaAvram spunea...

Iti dai seama cata "dragoste" se gasesti intr-un parfum 8-| . Cata dreptate ai, sarbatorile nu mai sunt deloc la fel si nici nu cred ca vor mai fi ! trist , stiu...

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy