sâmbătă, 27 iunie 2009

LEAPSA

DE LA cineva (http://crism.wordpress.com/) AM LUAT LEAPSA.

1.Luaţi cartea cea mai la îndemână, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al patrulea rând:

2.Fără să verificaţi cât e ora?
3.Verificaţi!
4.Cum sunteţi îmbrăcata?
5.Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
8. Ce aţi visat ieri noapte?
9. Când aţi râs ultima data?
10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?
11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă:
16. Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
17. Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
18. V-ati gândit deja să locuiţi în străinătate?
19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe porţile Raiului?
20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
21. Vă place să dansaţi?
22. George Bush?
23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?
24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?

Hai ca mi se pare interesant. M-am hotarat sa ma bag si eu :)

1. Deja o dau in bara, cum nici n-am inceput bine. Carte la indemana...carti de joc... :)). Pai aici in sufragerie singura carte care e pe masa e Biblia. Se afla acolo caci o citeste mama, si nu pacatosul de mine. Pagina 18, randul 4 spuneai,nu ? Citez " Si a murit tot trupul ce se misca (asta e pe randul 4, insa am sa continui tot versetul) pe pamant: pasarile, animalele, fiarele, si toate vietatile ce misunau pe pamant, si toti oamenii."

2. Ora ? putin peste 22:30. Am verificat cam cu 10 minute inainte, nu trisez :)

3. 21:41. Probabil pana voi finaliza postul va mai dure 30 minute :))

4. "Imbracata?" dar ce este doar pentru fete? :) .. Pantaloni scurti si tricou.

5. Hmm...sincer ? La nimic. Discutam pe mess :)

6. Cel al tastelor calculatorului.. glumeam. Nu aud nimic. Liniste deplina.

7. De ce lipseste 7 ?

8. Chiar nu imi mai amintesc. 

9. Azi.

10. Nimic. Sunt albi. 

11. Pai nu prea mi-am pus problema. Cred ca o casa mai mare ;))

12. Redline

13. Nu-mi amintesc sa fi vazut ceva neobisnuit.

14. Interesant.  De completat in timpul liber. In loc sa pierd timpul.

15. Pai ce sa spun...A murit Michael Jackson, Dumnezeu sa-l ierte. Dar banuiesc ca se stia deja. Vestile astea fac inconjurul lumii f repede :)

16. Wow..nu cred ca m-am gandit la asta pana acum. Pai...imi place "Maria"...si altele, habar n-am

17. Habar n-am.

18. Aoleu...m-as muta imediat cum as avea ocazia :)

19. Sa dea Domnu sa ajung acolo macar..

20. Mentalitatea oamenilor

21. Hm...dupa 1,2,3...beri :))

22.Tantalau. 

23. Un film. Nu stiu cum se numeste.

24. 

1 comentarii:

Laura spunea...

Interesant chestionar...imi place ca unele intrebari te pune sa gandesti..fenomen intalnit tot mai rar in Romania zilelor noastre..

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy