sâmbătă, 17 octombrie 2009

Omagiu adus muzicii de suflet




Duminica trecută am avut ocazia să ajung la un festival de muzică.Dar nu orice fel de muzică ci un gen care mi-a pătruns în fiecare fibră şi mi-a bucurat inima aşa cum nu mai simţisem de mult.
Probabil fiecare dintre noi are un gen preferat, pe care îl ascultă indiferent de vremea de afară sau de cea din suflet.
Sunt fericită că am reuşit să intru în minunata atomosferă pe care ţi-o creează muzica folk.Nu pot spune că sunt un fan înfocat, deşi o ascultam frecvent şi înainte dar ,de o săptămână parcă nu mi se mai dezlipeşte din atrii.
Este ceva cu totul deosebit, acea combinaţie perfectă între versuri şi melodie care te duce spre tărâmuri de o frumuseţe nebănuită.
Este păcat că ascultăm din ce în ce mai multă muzică comercială doar pentru că e "cool" sau doar ca să fim "în rândul" grupului de prieteni.Ne uităm originea, valorile, ne creăm o falsă identitate.Eu iubesc muzica în general, doar că în ultimul timp observ cu tristeţe că oamenii confundă kitsch-ul cu adevărata artă.
Muzica,ca orice artă în general, nu trebuie să fie doar un mod de relaxare şi atît(pentru asta există dormitul)ci un mod de îmbogăţire spirituală, o cheie spre frumuseţe şi armonie.
În continuare, o să pun câteva melodii ce mi-au plăcut,(toate au fost extraordinare dar ar fi prea multe pentru un singur articol).Vă recomand cu căldură muzica de calitate şi puteţi asculta cu încredere melodiile de mai jos(citându-l pe Vasile Şeicaru:"folk-ul nu a făcut rău nimănui, niciodată).

Ovidiu Scridon-Mi-e dor
Asculta mai multe audio Muzica


Vasile Seicaru - Antiprimavara
Asculta mai m
MIRCEA BANICIU - Esarfa in dar
Asculta mai multe audio Muzicaulte audio Muzica

2 comentarii:

Anonim spunea...

da,intr-adevar,o muzica foarte profunda...si linistitoare,mai mult decat relaxanta.

Fetita Junglei13 spunea...

E ceea ce ma linistete si-mi place mult,foarte mult."Antiprimavara" sincer, imi place mai mult varianta lui Tudor Gheorghe.

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy