joi, 26 noiembrie 2009

Revenind..



Multă vreme a trecut..de când gândurile într-un articol nu le-am mai aşternut...
Din fericire,cu folos, cred eu.În primul rând, prin intermediul acestui acest articol aş dori să mulţumesc tuturor celor care au votat lucrarea mea din cadrul concursului antidrog"E viaţa mea, eu decid!"Datorită vouă , articolul meu a ajuns să fie corectat de o comisie de specialitate şi apoi selectat în marea finală.Astfel, am ajuns să trăiesc una dintre cele mai frumoase experienţe pâna la ora actuală.
Timp de 2 zile am fost la Bucureşti , am cunoscut o mulţime de tineri din toată ţara, mi-am făcut prieteni noi am aflat multe lucruri despre consumul de droguri(în cadrul conferinţei de sâmbătă, 22 noiembrie), am întâlnit oameni doritori să ajute şi tineri plini de vise şi de dăruire.Şi,poate, cel mai important am învăţat că, atunci când îţi doreşti un lucru cu adevărat, prin efort susţint , îl poţi obţine.Nu contează că e doar o idee, un vis, cât timp tu crezi în el şi eşti dispus să faci tot ce se poate pentru a-l îndeplini.

Dinu Olarasu - N-ai nevoie de foarte multe
Asculta mai multe audio Muzica
Mulţumesc încă o dată ;deşi a trecut aproape o săptămână, dacă nu aş vedea diploma(am luat şi premiul 3 la secţiunea mea)încă nu aş putea să cred că totul a fost o realitate minunată şi nu un vis frumos.
În concluzie, aş vrea să închei cu mesajul sub care s-a derulat întregul proiect al aepado(Asociaţia Europeană Pentru Apărarea Drepturilor Omului)şi care , din punctul meu, poate fi aplicat în diverse domenii , nu doar în ceea ce priveşte consumul de droguri:"E viaţa ta! TU decizi!" şi cu promisiunea că nu voi merge mai departe şi voi încerca să mă implic şi mai profund în acest proiect precum şi în altele de acest fel.
Până data viitoare, vă las în compania unei melodii ce îmi aminteşte întotdeauna de lucrurile cu adevărat importante ale vieţii si de faptul că nu ne trebuie atât de multe lucruri pentru a putea fi fericiţi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari,foarte frumoasa piesa:)

Fetita Junglei13 spunea...

Bine ai revenit is felicitari.Piesa,pe care ai ales-o ma trezeste pe mine dimineata,atunci cand am nevoie de ceas sa ma trezesc.

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy