marți, 31 martie 2009

Dependenţe


Dependenţe,oare cu toţii le avem sau doar unii dintre noi?Eu cred că le avem cu toţii cu siguranţă.Unii dintre noi fumează,alţii beau alcool,alţii se droghează,alţii mestecă gumă,alţii bea suc,în general,cu toţii avem plăcerile noastre,cu care ne bucurăm aproape sau în fiecare zi.Oamenii sunt în general "dependenţi" de mai multe lucruri,de care nici nu îşi dau seama,decât probabil când acel ceva dispare din viaţa lor sau nu le este la îndemână momentan.Uneori,ne grăbim să spunem că nu suntem dependenţi de nimic,iar dacă totuşi ştim că avem unele obiceiuri,ne spunem că putem renunţa oricând la ele,ba chiar ne punem în gând acest plan,de a le elimina din viaţa noastră,dar cu siguranţă este mai greu decât pare la început.Aţi fost vreodată într-o călătorie în care cele care acasă vă erau mereu accesibile sau uşor de procurat sa nu existe,sau să fie interzise?Eu am avut această experienţă.Deşi credeam că nu sunt dependent de nimic şi că lipsa niciunui lucru nu mă poate influenţa,am constatat că dimpotrivă sunt dependent de foarte multe lucruri,sau nu chiar dependent,dar în mod cert îmi erau necesare destule lucruri,fără de care mă simţeam într-un mare disconfort.Fiecare avem dependenţele,viciile noastre şi într-o anumită măsură consider acest lucru normal,atâta timp cât viciile tale nu sunt din cele mai nocive iar acestea nu te pot schimba,sau face să îi deranjezi pe alţii.Este chiar bine zic eu,să avem măcar nişte mici vicii,dependenţe care să ne calmeze,să ne relaxeze şi de ce nu,să ne ajute să ieşim din rutină.

0 comentarii:

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy