joi, 26 martie 2009

Lineage II

Lineage II

Hey. Am ales ca pentru al doilea post de pe blog sa va impartasesc cate ceva din cunostintele mele despre jocurile MMORPG asa ca vreau sa va vorbesc despre jocul online numit Lineage II.
Lineage II este un fantasy MMORPG medieval si tot o data o continuare a legendei Lineage. Fata de predecesorul sau, Lineage II este un mmorpg first-person 3D ce foloseste engine-ul Unreal 2.0. In joc, veti avea cinci rase din care sa va alegeti: Dark Elf,Elf, Dwarf, Human si Orc, jucatorul poate tine pana la 7 caractere pe un server. In joc puteti juca solo sau in party, fie ca sunteti un impatimit PVE sau PVP. Pentru a dobandi experienta, skile noi, diferite arme, armuri, accesorii, sau alte iteme, veti fii nevoiti sa bateti monstrii si sa faceti questuri si misiuni. De asemenea, sunt multe aspecte economice, soiale, sau politice la care puteti participa in joc. Cu timpul, au mai aparut si alte genuri de Lineage cum ar fii: Kamael, Hellbound, Gracia I sau Gracia II. Acestea nu au prea multe elemente adaugate, doar un al 6-lea caracter numit kamael si fatada jocului putin schimbata.
Vreau sa va spun ca eu joc acest MMORPG de 4 ani si inca nu m-am plictisit. Sper ca v-am convins sa incercati si voi si sa intrati in lumea "Lineage II"

0 comentarii:

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy