joi, 26 martie 2009

Forumurile-ajutor în orice problemă sau sursă de nervi?



La ce folosesc forumurile?Păi, când nu ştii ceva anume si vrei sa afli,când ai nelămuriri cu privire la ceva sau când vrei să ceri păreri despre ceva anume accesezi un forum.Sigur,aici ar trebui să găseşti oameni calmi,dispuşi să-ţi răspundă la întrebări,care îţi vorbesc civilizat si care ştiu bine de ce au intrat pe acel forum.Da,aşa ar trebui,dar din pacate,nu prea găseşti aşa ceva pe forumurile româneşti,pe care eu personal,le consider ca fiind în mare majoritate nefolositoare,enervante si pline de posturi ale unor oameni care habar nu au despre ce vorbesc şi intra pe astfel de pagini doar cu chef de cearta si de glume proaste.Acum câteva zile am intrat pe un topic numit"ce jocuri se mai joacă",gândindu-mă că voi găsi acolo nişte titluri de jocuri care să mi se pară interesante,dar numai asta nu am găsit.Topicul era defapt o cearta,începută după primul post.Cel care deschisese topicul făcuse o greşeala gramaticală.Bineînţeles,o corectare discretă şi făcută cu bun simţ ar fi fost perfectă,dar totuşi pe acest forum erau prezenţi mulţi români.Deci,citind răspunsurile celorlalţi în speranţa de a găsi ceea ce căutam am observat că toate reply-urile erau insulte aduse celui care a deschis discuţia şi tot felul de afirmaţii facute de aşa zişi oameni cu şcoala care sunt corecţi din toate punctele de vedere,inclusiv cel gramatical.Personal,consider genul acesta de membrii de forum nişte prost educaţi,nişte oameni care chiar nu au cu ce se lăuda şi ca ultimă soluţie de a impresiona si de a parea deştepţi recurg la gramatica pe care probabil nu o ştiu atât de bine pe cât pretind.Am renunţat să mai caut raspunsuri pe forumuri,pentru ca ştiu că probabil nu le voi primi aşa cum le doresc eu.Totuşi,forumurile străine arată cu totul altfel,iar oamenii care postează acolo sunt mult mai destupaţi decât copilaşii noştrii cu chef de scandal.Dacă şi tu eşti un membru al unui forum,încearcă măcar să-l utilizezi corect şi să îţi oferi parerea celor care ţi-o cer aşa cum trebuie...

1 comentarii:

WildChild spunea...

Sunt intru totul de acord cu tine,Dragos. La noi,pe forumurile romanesti, vei primi insulte pentru cea mai mica gresala..etc. Asta pentru ca asa e romanul...ii place sa dramatizeze totul.

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy