duminică, 29 martie 2009

România-Serbia 2-3



România-Serbia.Un meci care cu siguranţă s-ar fi putut termina altfel.Am văzut în acest meci ceea ce ne doream să vedem de mult timp la naţională,un joc plin de voinţă adevărată si de atacuri reale şi repetate asuprea echipei serbiei.Serbia este o echipă puternică,cu jucători de la echipe mari şi care sunt dornici de victorie.Românii ştiau încă de la început că nu o să le fie uşor în această confruntare,deşi aveau să joace acasă.Pot spune că eu ca român sunt mulţumit de naţională deşi aceasta nu a reuşit să învingă.Practic,asta şi înseamnă să susţii cu adevărat o echipă,să fii alături de ea si la bine dar si la rău.Pentru a te putea bucura de victorii,trebuie mai întâi să treci şi prin nişte înfrângeri.Jucătorii noştrii au încercat,au dat tot ce-au putut,unul dintre ei chiar a terminat meciul cu o fractură,eu zic că merită totuşi respectul şi susţinerea noastră,mai ales că alţii mai buni nu avem.Din păcate,meciul a fost plin de gesturi nesportive,dar cele ale serbiei au fost de multe ori trecute cu vederea.În prima repriză începuseră chiar nişte manifestări ilegale în tribunile sârbilor,dar care au fost oprite la timp.Arbitrajul după părerea mea a fost exagerat de slab,iar acest lucru l-aş fi spus chiar dacă am fi câştigat noi.A fost un meci "cu detoate",am văzut şi violenţă,şi motivaţie,şi goluri,şi un autogol,dar în special ,am văzut fotbal,fotbal făcut de ţara noastră,fotbal de calitate,iar acesta este lucrul cel mai important.Sanşele noastre de a participa la cupa mondială s-au cam şters,dar nu-i nimic,speranţa va muri ultima pentru că noi românii suntem nişte luptători şi vom continua să încercăm aşa cum facem mereu,chiar dacă avem multe defecte şi ne confruntăm cu multe nereguli nu ştim să ne dăm bătuţi.Lângă acest articol veţi găsi un filmuleţ făcut de mine despre violenţa în fotbal,sper sa va placă şi să vă fie de folos.

0 comentarii:

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy