joi, 26 martie 2009

Dependenţa de computer!

Salut. Ca primul post pe acest blog personal am ales "Dependenta de computer".

Dependenta de calculator deja a devenit un lucru obisnuit in randul adolescentilor zilelor noastre.Cu totii avem o casuta de mail,un ID de messenger,poate un cont de hi5,sau chiar jucam un joc online,insa nu ne petrecem cel mai mult timp cu acestea. Cu toate acestea,unii devin dependenti de computer si de tot ce ne poate oferi acesta. Mai ingrijorator este faptul ca nu doar adolescentii, ci persoanele de toate varstele pot impartasi aceasta dependenta.

Am sa ma refer acum exclusiv la cazul adolescentilor. De ce ? Pentru ca si eu sunt unul din ei.

Adolescentii sunt, evident, cei mai afectati de aceasta problema. Multi dintre ei nu mai socializeaza,nu se ridica din fata computerului foarte mult timp, se joaca jocuri online, sau utilizeaza casuta de mail,si camere de chat in exces. Multi dintre acestia deja considera computerul ca "cel mai bun prieten", ajung sa isi neglijeze viata personala, igiena, sanatatea, familia..In general, ajung in acest stadiu persoanele cu aptitudini sociale mai putin sociale,acestea preferand comunicatiile electronice, pentru a-si ascunde adevarata identitate si infatisare. O solutie pentru a combate aceasta dependenta ar fi consilierea psihologica. Tinerii trebuie sa isi dea seama ca au o viata,pe care nu o pot petrece in fata computerului. Da, si eu am fost un dependent de computer, eram obsedat de jocuri online, dar acum m-am schimbat, mi-am dat seama cat timp am pierdut cu jocurile online, care nu ma ajutau cu nimic.


Am atasat mai jos un filmulet funny legat de jocul online WoW :)


2 comentarii:

Pl4yD3aTh spunea...

Prea smecher filmuletul si cam real , din pacate.

mda sa avem bft in continuare :X

alina spunea...

hey cata....da...dependenta...it kills many bastards dar na...it's enjoyble at first

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy