duminică, 19 aprilie 2009

Vise


Vise,oare există persoană care să nu viseze?O fi mai bine să fim realişti sau să fim visători?Defapt, realitatea nu exclude visul, iar a fi realist nu înseamnă să nu visezi, ci mai degrabă să nu visezi prosteşte.Ştiţi cum se spune, cea mai bună cale pentru a-ţi îndeplinii visele este să te trezeşti.Cel mai bine probabil,este să îţi faci visele să devină realitate muncind şi luptând pentru ele.Cu toţii visăm, visăm la zile mai bune, la o realizare materială, sentimentală, socială...Unii numesc visele planuri şi cam asta şi sunt, nişte schiţe pentru viitor pe care ni le imaginăm şi care sperăm să fie reale cândva.Nu poţi spune că orice vis poate deveni realitate, aşa cum nu poţi spune că orice e posibil sau că poţi orice dacă vrei cu adevărat.Acestea sunt expresii poate puţin prea optimiste şi prea rozalii.E bine să lupţi, e bine să speri, dar uneori voinţa nu este suficientă pentru a-ţi îndeplini visul sau visele.E normal,trebuie să mai încerci, să perseverezi, dar să ştii şi când să renunţi şi să te resemnezi, altfel poate vei pierde un timp în care ai fi putut să-ţi îndeplineşti alte vise care poate te-ar fi bucurat mai mult.Oare unde am fi fără vise?E frumos să visezi, să-ţi imaginezi şi chiar dacă probabil acel vis nu va deveni niciodată realitate, tot nu ai pierdut nimic.Chiar şi visele "nerealizabile" ne aduc uneori un zâmbet, deşi ştim că nu vor fi niciodată reale.Oamenilor le place să viseze, să facă haz de necaz visând şi în general, să facă planuri legate de viitorul lor.Pe unele le transformă în realitate, unele rămân la stadiul de vis.Cert e că nu trebuie să ne închipuim că întradevăr, orice e posibil şi se poate dacă vrei, că nu există vis care după multe încercări să nu devină realitate sau că suntem apţi de a realiza orice ne punem în cap, pentru că nu este mereu chiar aşa.Visele nu sunt ceva rău, ba dimpotrivă, iar cel mai bun lucru la ele e că nu sunt interzise şi sunt cât se poate de gratuite.Visele se pot îndeplini şi depinde doar de noi să facem acest lucru.Dacă nu reuşim, atunci probabil ar trebuii să ţintim puţin mai jos iar când ajungem acolo să încercăm la mai sus, poate aşa ne-am putea îndeplini şi cele mai nebune vise, trecând treptat de la unul la altul, muncind pe rând pentru fiecare şi la un moment dat să ne trezim că am ajuns undeva unde înainte nici nu îndrăzneam să visăm.Personal, prefer visele mai "cuminţi", mai uşor de atins şi mai accesibile pentru că aşa mă pot bucura după un timp şi de faptul că am reuşit să mi-l realizez.Cele mai "îndrăzneţe" le savurez din plin şi sper că poate cândva, mi se vor părea mai apropiate decât sunt acum.Aşadar să luptăm pentru visele noastre, dar nu prosteşte şi să nu uităm că pe lângă vise mai există şi speranţă, dar şi minuni...



4 comentarii:

MARIA spunea...

DE CELE MAI MULTE ORI VISEZ CA ALERG. SI ALERGATUL SE TRANSFORMA IN ZBOR. ACEST VIS IL AM DIN COPILARIE. :P
OARE CUM E SA ZBORI?

ACUM, FOARTE DES, VISEZ CA MA CERT. SI MA CERT PANA LA PARUIALA SI BATAIE. :D

STIU CA NU DESPRE ACESTE VISE ZICEAI TU AICI, DAR EU ASTA AM VRUT SA POVESTESC. :D

Anonim spunea...

cel cu zburatul banuiesc ca e placut,dar cel cu paruiala mai putin,oricum,la cat mai multe vise placute in continuare;)

Laura spunea...

vise, teluri, idealuri , indiferent cum le-am numi si chiar daca nu sunt sinonime perfecte , toate au ceva in comun:dorinta de a reusi ceva , de a atinge un scop si ,realiste sau nu, eu cred ca ne ajuta sa depasim mai usor unele probleme si in acelasi timp ne invata sa fim mai optimisti(bine ca depinde si de ceea ce visezi.)

Anonim spunea...

da,chiar ne ajuta:)chiar daca devin sau nu realitate

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy