marți, 21 iulie 2009

Însă tu nu m-ai văzut

3 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Am prieteni motociclisti.Prostia e ca se generalizeaza,nu toti incurca traficul si merg cu viteza,dr mai sunt cazuri,care fac exceptie de la regula.Poate candva o sa ne destupam si noi la minte.

WildChild spunea...

Foarte adevarat. Motocicletele nu sunt respectate in trafic ca si o masina. Obisnuiesc sa merg cu bicicleta in oras, pe strada, si trebuie sa fiu eu atent si in locurile unde am prioritate, si deci nu eu trebuie sa fiu cel atent. Cei cu masini mi-au taiat de atatea ori calea...eu fiind cu bicicleta, nu au bagat de seama, insa eu daca nu eram atent... Cei pe 2 roti trebuie sa aiba o atentie marita..pentru ca cei pe 4 nu-si dau seama ca si ei,si chiar si noi cu bicicletele suntem participanti la trafic, si avem aceleasi drepturi ca si ei pe sosea. Foarte trist..in tarile civilizate nu se intampla asa ceva, spun asta pentru ca am vazut cu ochii mei cum este in aceste tari. Nu se fac discriminari in trafic.

cristian spunea...

O poveste foarte trista dar adevarata.

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy