sâmbătă, 25 iulie 2009

Toţi ne naştem.Dar câţi dintre noi trăiesc cu adevărat?






Viaţa...cred că pentru fiecare dintre noi are o semnificaţie distinctă.
Din nefericire, pentru mulţi oameni a trăi inseamnă a duce o existenţă destul de ştearsă ce cuprinde nişte activităţi zilnice , mai mult sau mai puţin plăcute.
Se spune că viaţa e un dar de care trebuie să ne bucurăm in orice clipă .E adevărat că după 7-8 ore (uneori chiar mai mult)de scoala sau de serviciu numai la bucuria de a trăi nu ne stă gândul.Şi cu toate astea...nu ne costă nimic dacă in drum spre casă în loc să ne gândim la problemele care îşi aşteaptă rezolvarea ,privim câteva secunde şi în jurul nostru.Un lucru mărunt:o floare, o fântână arteziană sau un porumbel ne pot alunga energiile negative acumulate până în acel moment.Să presupunem că deja ne-am înveselit un pic.Dar de ce să păstrăm bunădispozţia doar pentru noi?Nu e deloc greu să emanăm puţină energie!Să zâmbim sincer primului om întâlnit pe stradă sau să ne incurajăm prietenul care tocmai ne-a povestit ultimul său necaz."Dăruind vei primi" este o vorbă adevărată cu incredibil de multe aplicaţii practice.
Dar să te bucuri de tot ceea ce primeşti nu-i de ajuns.Viaţa ne-a înzestrat cu o mulţime de talente şi abilităţi pe care trebuie să le cultivăm cu grijă.Acest lucru este necesar si datorită faptului că la un moment dat ,viaţa chiar ne cere socoteală pentru ceea ce ne-a dăruit.Şi în acel punct al existenţei noastre , dacă nu suntem la înălţimea aşteptărilor, ne vom confrunta cu acel sentiment de frustrare, de neputinţă("uite cum au trecut anii şi n-am facut mai nimic").
Astfel este absolut necesar ca în fiecare zi să mai facem un mic pas pe calea dezvoltării personale(să învăţăm lucruri noi- să gătim un fel de mâncare dintr-o revistă sau auzit de la vecina , să reparăm diverse obiecte sau să reţinem un vers care ne-a plăcut în mod deosebit).
În concluzie,a trăi cu adevărat înseamnă a îmbina în mod armonios momentele de relaxare cu cele de efort susţinut spre a deveni un om mai bun cu fiecare zi.
P.S.:Poate aţi observat că in acest articol se regăsesc câteva idei deja amintite pe blog dar am zis că nu rău sa vi le reamintesc.

Madonna-Frozen
Asculta mai multe audio Muzica

5 comentarii:

Anonim spunea...

felicitari,primul articol,foarte reusit.si piesa e una foarte buna.pot spune ca mi-e frica de sentimentul ala de care spuneai "uite cum au trecut anii si n-am mai facut nimic"

WildChild spunea...

In primul rand iti spunem bine ai venit alaturi de mine si de Dragos pe blog! Articolul este unul foarte bun. Ar trebui sa ne puna pe toti pe ganduri. Oare cati dintre noi traiesc cu adevarat ?

Fetita Junglei13 spunea...

Daca ai uitat ca traiesti e ca si cum ai fi mort.Eu una vreau sa traiesc vie, nu sa traiesc moarta.Si eu spun ca traiesc,pentru mine fiecare zi e altfel, nu imi petrec serile in acelasi mod, doar la terase,stand 5 ore pentru un pahar de suc.Nu am nimic cu cei ce stau la terase,dar sunt foarte multi,care au uitat ce inseamna viata si au devenit roboti.
Felicitari si merci pentru melodie

iculici spunea...

V-A PARASIT AL TREILEA OM? ERA ALTCINEVA, CARE NU PREA SCRIA... :P
ARTEMIS, ITI ZIC SI EU "BINE AI VENIT AICI." !!!
UN INCEPUT BUN.

>:D<

dansul_norilor spunea...

felicitari pentru acest prim articol si pentru curajul de a-l face cunoscut; l-am citit cu nesat...si trebuie sa marturisesc ca ai dreptate prin ceea ce spui.

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy