duminică, 9 august 2009

Visul lui Liviu

În ultimii ani atât filmul românesc cât şi scurtmetrajele noastre au evoluat mult.Am reuşit să obţinem numeroase premii la multe festivale de film şi am reuşit să arătăm tuturor capacităţile noastre în acest domeniu.Un film românesc făcut cu actorii noştri tineri care promit destul de mult este "Visul lui Liviu".Filmul prezintă un fragment important din viaţa unui tânăr care trăia în perioada comunistă.Limitat de probleme şi de posibilităţile reduse din jurul lui tânărul Liviu se descurcă din ce în ce mai greu şi nu prevede un viitor foarte strălucit pentru el, prietena sau prietenii lui.Ajunge chiar să-i dispreţuiască pe părinţii săi pentru faptul că nu au reuşit să îşi construiască o viaţă mai bună şi un trai mai decent.Încearcă să obţină bani din mici păcăleli şi comercializând diferite obiecte.Finalul filmului este unul uşor deplasat şi cam greu de înţeles, dar una peste alta filmul este unul care merită văzut.Deşi nu are efecte speciale sau cine ştie ce decoruri sau actori cunoscuţi filmul este unul tipic românesc, care deşi nu este foarte complex atrage şi place spectatorilor.În rolul principal este Dragoş Bucur, dar în film veţi regăsi şi actori mai vechi.Vizionându-l ne putem da seama cam cum era viaţa oamenilor în acea perioadă şi cum reuşeau să se descurce.Vizionare plăcută!






2 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

M-am trezit azi noapte cu o durere ingrozitoare si nu ma puitut adormi laloc,poate si din cauza ca s-a obisnuit organismul asa.Si am intrat pe blog la voi.Am vizionat filmul.Foarte interesant.Eu am apucat vremurile alea si in mare parte stiu cum se descurcau oamenii.Cum ne imparteam dimineata la mai multe randuri ca sa putem lua cate ceva,cum painea o luam pe ratie,cum mergeam la Bucuresti sa luam mai multe sau la Slobozia.Era greu,dar stii ce?Parca oamenii erau oameni.Aveau cu totii serviciu si nu era atata invidie si ura.

artemis spunea...

Un film interesant, un erou destul de bine conturat şi o poveste care mi-a arătat că nu este de ajuns să-i învinovăţeşti pe cei din jur , e nevoie de mult de efort şi perseverenţă ca să reuşeşti să ai o viaţă apropiată de visele tale...

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy