joi, 14 mai 2009

Viitorul Cod penal nu mai pedepseste incestul si prostitutia

Citind AICI  această ştire, am rămas şocat. Ce imi văd ochii: Taţii vor putea să îşi supună fiicele la perversiuni sexuale, fără să fie pedepsiţi de lege ? Asta se poate întâmpla doar in ROMÂNIA, ţara tuturor posibilităţilor. Cum spunea o colega, " Ceea ce nu e interzis de lege, ar trebui să interzică bunul simţ." Dar la noi nu se va vedea aşa ceva...bunul simţ ? Deja ma bufneşte râsul. Păi cum văd eu viitorul ţării ăsteia in acest ritm: În curând vom auzi lume spunând: "Băi, azi noapte ştii ce-am făcut ? M-am dus la vecinul, că avea muzica tare si l-am omorât". Păi dacă incestul si prostituţia nu mai sunt pedepsite, crima de ce ar mai fi ? Unde ajungem oameni buni ?  

0 comentarii:

 
blog template by suckmylolly.com : header hand photo by Aaron Murphy